Круглі столи

Тема: “Об’єктивна оцінка вартості виступів артистів ТОП-ешелону. Аналіз і рекомендації лідерів-івент ринку”

Михайло Ясинський

8 лютого 15:25-16:40

Тип: закритий

Під час організації концертної та гастрольної діяльності артистів велике значення має об’єктивне ціноутворення, оскільки гонорар часто становить велику частину бюджету замовника. Ціни на артистів нерідко відрізняються, залежно від формату події (касовий концерт, корпоратив, “збірна солянка” тощо), від пори року або ж зайнятості виконавця на зйомках чи в гастрольних турах. Часто від розміру гонорару залежить рішення щодо запрошення зірки тощо. Окрім того, важливу роль відіграє комісійна складова для агенції. Ці та інші питання обговорюватимуть під час круглого столу.

Тема: “Фірмовий стиль івенту: 10 обов’язкових правил у брендингу подій”

Nick Voronin

9 лютого 10:30 – 11:45

Тип: відкритий

Один із найвідоміших львівських дизайнерів зі стажем понад 10 років, який створив безліч резонансних проектів. Організатор перших конференцій від Всесвітнього порталу дизайнерів «Behance.net». Перш ніж створити власну студію дизайну, Микола попрацював у різних міжнародних компаніях, а згодом уміло перетворив цей досвід на свій успіх, заснувавши власну дизайн-студію.

Згодом Voronin Design Studio під керівництвом Миколи переросла в одну з найкращих дизайн-студій Західної України.

Варто зауважити, що Микола разом з Любомиром Ковалем з Qub Studio започаткували школу UI/UX дизайну понад 6 років тому, а нині перший є автором та керівником таких успішних курсів, як “UX/UI Базовий”, “Адаптивний веб-дизайн” та “Адаптивний веб-дизайн для підлітків”. Під його керівництвом випущено 16 груп студентів, які тепер успішно працюють у найкращих ІТ-компаніях та дизайн-студіях України.

2018 року студія Миколи провела редизайн одного з найбільших сервісів з продажу квитків та нетворкінгу 2event.com.

Цього року студія розпочала співпрацю з Forum West, отож невдовзі нас очікує ребрендинг та багато нового для їхньої івент-серії.

Тема: “Колаборація івент-агенцій: перспективи роботи на ринках майбутнього”

Іван Хорош

Денис Ринський

9 лютого 11:55 -13:10

Тип: відкритий

Об’єднання зусиль окремих гравців ринку над виробничими завданнями зі спільної організації та проведення подій є важливим процесом на шляху колаборації всього ринку. У такий спосіб географічно компаніям буде зручніше працювати, ретельно досліджуватимуть особливості клієнтів, для яких рівень сервісу має бути однаковим, незалежно від пори року або регіону проведення. Те саме стосується ціноутворення. Єдині правила й умови “догляду” за клієнтом дадуть змогу збільшити довіру до івент-агенцій як професійних підрядників та виконавців.

Тема: “Фінансові інструменти кредитування івент-агенцій у випадках постоплат та відтермінування зобов’язань”

Сергій Слупський

Денис Ринський

9 лютого 14:10 -15:25

Тип: відкритий

Круглий стіл на тему рішень щодо фінансової спроможності івент-агенцій у разі відтермінування оплати. Мова піде про ефективне залучення сторонніх коштів від фінансово-кредитних установ, що дасть можливість комфортно працювати з корпораціями, які мають незмінні правила взаємодії щодо оплати за івенти.

Тема: “Маркетинг івент-агенції: Топ-10 практичних порад для успіху на ринку”

Юлія Гулевич/Arena CS

9 лютого 15:35 – 16:35

Тип: відкритий

Івент-агенція є компанією, яка має ефективно комунікувати із зовнішнім світом задля здобуття іміджевих показників та фінансових результатів. Які інструменти маркетингу для івент-агенції найдієвіші? Які засоби комунікації обрати та як саме їх застосовувати, щоби бути на висоті? Топ-10 порад з івент-маркетингу для організаторів подій та їхніх компаній.